dimecres, 26 de maig de 2010

MATRÍCULA 2010/2011

La Comissió d'escolarització de Benifaió, en el procés de matriculació de l'alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu, pretén que pràcticament la totalitat d'estos alumnes obtinguen la seua plaça al nostre centre, la qual cosa pensem retalla la qualitat educativa i les perspectives de futur de la nostra comunitat educativa.
Els pares i mares hem presentat un document signat per dos-centes persones a la Direcció Territorial de la Conselleria d'Educació en protesta per tot açò. Ací podeu visualitzar-lo.

4 comentaris:

  1. Demane la remodelació de l'AMPA. Està clar que han fet un treball que no s'ha de menysprear però aixó no vol dir que sea criticable. Ens passem les reunions defenent i atacant, i esta situació no pot continuar, ni l'AMPA està contenta en els pares/mares, ni nosaltres amb elles per aixó ELECCIONS DE L'AMPA EN SETEMBRE

    ResponElimina
  2. Crec que la directiva de l'AMPA ha fet un treball molt bo, però hi ha gent que vol entrar i pense que democràticament s'haurien de fer eleccions per a una nova junta directiva a principis de setembre.

    ResponElimina
  3. A la actual AMPA está claro que se les va de las manos la problemática actual de la matriculación. Creo que están desmotivadas y hace falta que entre gente con ganas y reivindicativa. En cuanto a la Presidenta del AMPA, escuché sus comentarios en la asamblea donde indicó que quiere que sus hijos estudien en el Cristo Rey. Creo que por decencia debería dimitir, antes de que los padres le coloreen la cara en otra reunión. Además, si pasamos a aulas prefabricadas por las obras, hará falta mayor control y un AMPA activa. Saludos y a trabajar.

    ResponElimina
  4. Al tercer anónimo.
    Has vertido unas afirmaciones que no son verdaderas.
    Si de verdad escuchaste a la Presidente del AMPA, en la asamblea, sabrías que no fueron esas sus palabras.
    Estas tergiversando la realidad, seguramente porque tú estas detrás de los que están malmetiendo el trabajo realizado por el AMPA.
    Si de verdad hay gente que quiere ayudar al colegio, ¿porque no van apuntarse al AMPA?.
    No hay ningún padre que pueda colorear la cara a la presidente del AMPA, porque lo que ha realizado ella, junto con las madres que le ayudan, siempre a sido por el bien de los niños de la Escuela Santa Bárbara.
    Espero que a parte de criticar te unas al AMPA de la escuela Santa Bárbara, si es verdad que quieres ayudar.
    Aunque lo que menos necesita la escuela es gente como pareces ser tú. Gente que lo hace todo sin dar la cara y diciendo mentiras para ser el centro de atención o recibir favores por atacar al AMPA.
    Saludos.

    ResponElimina